Thursday, October 6, 2016

Verkoop Jou Sport Kaarte Vir Top Dollar Die Dave En Adam Se Koop Span Is Op Soek Om Te Koop Jou

Verkoop jou Sport kaarte vir top dollar. Die Dave en Adam se koop span is op soek na koop jou: Handtekening en Sport Memorabilia Het kaarte of versamelstukke te verkoop? Aan die begin met ons koop kategorieë hieronder en wees op die pad na die draai van jou versameling in kontant. (Ja, ons sal aan jou stuur die werklike kontant as jy dit wil hê.) Meer inligting op die verkoop aan Dave en Adam se Verkoper Getuigskrifte: Ek het 'n versameling van oesjaar bofbal kaarte oorgedra aan my en ons familie het op dit wat vir jare. Die tyd het gekom toe ons besluit het om deel te wees met dit. Na doen uitgebreide navorsing en praat met verskeie kopers, asook die oorweging van die verkoop dit self online, het ek besluit om dit te verkoop aan Dave en Adam se. Bob was baie vriendelik en was geduldig met my langs die pad. Ek het al egskeiding ouer Magic bokse vir 'n lang tyd, en my belegging afbetaal baie goed. Ek het saam met Dan en ons het ooreengekom op 'n baie billike prys. Hy was baie goed ingelig en hulpvaardig langs die pad in die versekering van die transaksie het glad verloop. Ek het die hantering van Dave en Adam se vir die jaar. Wanneer dit tyd om 'n paar van my onoopgemaakte bokse en gevalle Ek het oor die jare gebêre verkoop het - ek het geweet dit was die ouens om te draai na. Hulle betaal vir my 'n hoër prys as wat ek aangebied by die ander groot kopers. Ek het saam met Steve by Dave en Adam se in die verkoop van my gegradeerde rookie kaart versameling. Ek betaal 'n billike prys en ontvang die tjek op die dag ná alles gefinaliseer. Bob en die ouens by Dave en Adam se het my versameling ouer onoopgemaakte hokkie bokse. Hulle was wonderlik om mee te werk en ek sal oorweeg om te verkoop hulle meer dinge in die pad af.


No comments:

Post a Comment