Friday, October 7, 2016

Sport Trading

Sport Trading / versamel kaarte / Dit vind van die waarde van die saak kaarte advertensie Expert : James Fox - 2006/12/01 Ek hoop jy kan help . Ek het 'n baie handel kaarte wat dateer uit 1992-1997 , maar ek weet nie hoe om die waarde van hulle te vind . hulle is almal ment toestand van verskeie maatskappye . Ek het Football , Baseball en basketbal . Ek het net gewonder of jy in staat is om my te help vind 'n plek om dan beoordeel ontslae sou wees . Ek woon in Columbus Ohio , maar ek havn't suksesvolle gewees in die vind van 'n plek . Ek weet ek havent jy baie infomation gegee , maar as jy weet van enige plek wat nuttig sou wees , of as jy 'n lys waar ek aanlyn iewers kan gaan, wat baie nuttig sowel sou wees kon vind . Dankie, Vir jou kaarte wil hê jy moet optel 'n ander Beckett publikasie wat op elke sport is geblus 4 keer per jaar . Dit is dikker as die maandelikse een en lyste kaart waardes vir al die kaarte .


No comments:

Post a Comment