Wednesday, October 12, 2016

Trade77a Winsgewende Scalping Strategie Revealed

Trade77; 'N winsgewende scalping Strategie Revealed Hallo Handelaars, Ek is Mani en ek is die skrywer van Handel 77 artikel, kan jy My volg op twitter vir verdere updates. Dit is een van my persoonlike scalping metodes en ek noem dit 8220; 5 minute stilte Time8221 ;. 3. 80 en 20 vlakke op die Stochastics aanwyser 4. Wins teiken is 7 pitte en 10 pitte 5. Stop verlies is 15 pitte Hoe om handel te dryf: Algemene reël van die saak is om handel te dryf net een keer 'n dag en ná 15:00 New York tyd. Na 15:00 wag ons vir Stochastics om bo 80 of minder as 20 en presies aan die einde van daardie kers ons sal kort onderskeidelik lank gaan of gaan. Kyk na die onderstaande grafiek, dit was die vorige sein vir laaste dag: Dit is nog 'n voorbeeld van hierdie metode: Daar is nog 'n reël hier: As om 15:00 stogastiese was reeds bo 80 of minder as 20 dan moet jy wag vir dit om rond te 60 gaan (vir die eerste geval) en gaan sowat 40 (vir die tweede geval) en dan wag vir 'n koop of verkoop sein. Dit staan ​​bekend as Stogastiese neutrale sone in hierdie metode, so as stogastiese was reeds in die strike zone dan moet jy wag vir dit om te gaan in die neutrale sone en dan wag vir 'n sein. Hier moet ek daarop dat alle seine is gebaseer op K% in Stochastics, sodat jy moet wag vir die K% tot bo 80 of minder as 20 gaan vir 'n sein. Hierdie metode werk baie goed in 'n lae wisselvalligheid mark, ek kies ná 15:00 NY tyd as gevolg van hierdie kwessie. So kan ons hierdie metode gebruik wanneer ons uitvind prys aksie is smal en volume te laag soos hierdie week en ook sal holidays. I later skryf oor my algemene idee oor hierdie kwessie. Kommentaar is oop, so as jy het enige idees en menings moet asseblief nie huiwer om dit neer te skryf.


No comments:

Post a Comment