Sunday, October 16, 2016

Handel Die Leemtes

Handel die leemtes Handel die leemtes Force spelers om hul hande Wys Die opening Gapings Advantage vir die Korttermyn Trader Deur John Carter Elke dag in die mark is daar 'n geleentheid wat die laagste risiko handel beskikbaar stel, en dit is die opening gapings. Handel die gapings ontstaan ​​wanneer die volgende dag se gereelde opening sessie prys mindere of laer as die vorige dag se gereelde sessie naby is, skep 'n "gapings" in prysvlakke op die kaarte, soortgelyk aan 'n klein kind wat net sy twee voortande verloor het. Maar wanneer dit kom by handel die gapings, nie al die markte gelyk geskape. Handel die leemtes in "n enkele item" markte tree nie dieselfde as die handel die leemtes in "n multi-item" markte. Voorbeelde van "enkel-item" markte sluit effekte, geldeenhede, graan en energie. Hierdie markte is saamgestel uit 'n enkele komponent, en 'n item op die nuus op hierdie enkele komponent beheer die hele mark, in plaas van net 'n gedeelte daarvan. Aan die ander kant, 'n "multi-item" mark soos die Emini SP maak 'n groot kandidaat vir die handel die gapings speel, want daar is individuele komponente van die indeks wat anders sal reageer op verskeie nuusberigte. Dit beteken dat, hoewel die mark kan gapings op 'n item op die nuus, sal daar individuele aandele in die indeks wat óf sal ignoreer die nuus of verkoop op die nuus, weeg die indeks af en skep 'n geleentheid vir die mark te vul sy gapings. Saam dieselfde lyne, die Mini-Dow is ook 'n groot kandidaat vir die handel die gapings, as dit bestaan ​​uit 30 groot, goed gediversifiseerde individuele aandele. SP en Dow leemtes Beste Hoewel die SP en die Dow is die beste "handel die gapings" markte handel te dryf, moet die individuele komponente van hierdie indekse nie opgestel konsekwent vir hierdie speel. Individuele aandele is soos politici, in die sin dat elke dag wat hulle kan 'n vars geraamte produseer uit die spreekwoordelike kas. Verdienste aankondigings, korporatiewe skandale en insider handel kan gapings in die prys wat nooit gevul ontslae te skep. As gevolg van die onvoorspelbare aard van die individuele voorraad, maak hulle swak kandidate vir die handel die gapings vul. Saam dieselfde lyne, is die Nasdaq-mark swaar geweeg teenoor tegnologie, en die handel die gapings in die prys kan langer neem om te vul as die tegnologie nuus van die dag speel nie. Op die ou end, die SP 500 en die Dow verteenwoordig 'n breë spektrum van aandele uit verskillende bedrywe, en hulle is die beste markte te speel wanneer dit kom by handel die gapings. Die magie van die handel die gapings is dat hulle soos 'n oop venster, en soos alle vensters, op 'n stadium hulle gaan gesluit wees. Die sleutel is dus om in staat wees om akkuraat te voorspel wanneer die dag se handel die gapings (venster) gaan word gevul (gesluit). Wat is net so belangrik soos die ontleding van die gapings self die ontleding van die mark toestande wat die gapings te produseer. Byvoorbeeld, 'n professionele handel die gapings met 'n hoë volume pre-mark kan weke neem om ontslae te vervul. Baie meer algemeen is die handel die gapings wat nuus reaksies of visvang ekspedisies is. Dit is kleiner in die natuur, vul vinnig en kan gereeld vervaag. Figuur 1 toon 'n 15-minuut grafiek van mini-Dow September toekoms. Vir die handel die gapings speel, ek stel die handel keer na die gereelde-beurs sessie te pas, 9:30-04:00 ET. Dit veroorsaak 'n duidelike visuele van die gapings. Figuur 1 toon 'n 15-minuut grafiek van die September mini-Dow Futures, met die opening van gapings op 24/7 en 25/7. Op die oggend van 24 Julie 2003, die Dow gapped tot 64 punte. Let op die lae volume pre-mark, wat 'n 80-persent kans van die handel die gapings te vul wat dieselfde dag dui. As gevolg van die ekonomiese data slaan op 10:00 die kanse dat die handel die gapings te vul in die eerste halfuur van handel is meer geneig as Mariah Carey (in my leeftyd), kry die kans om ster in 'n vervolg op Glitter. Daarom het ek versamel 'n kort posisie in drie fases, begin af met 'n derde formaat op die oop. Vir die doeleindes van eenvoud, laat ons na 'n volle posisie as nege kontrakte. 'N Een-derde lot is drie kontrakte, 'n twee-derde lot is ses kontrakte, en dies meer. Vir volle posisies, ek handel een kontrak vir elke $ 11,100 op my rekening. Hoewel 'n handelaar 'n mini-Dow of E-mini SP kontrak met slegs 'n paar duisend dollar kan verhandel, deel van my handel plan sluit die beperking van my risiko deur die beperking van my blootstelling. Vir die doeleindes van hierdie artikel, dan, ek handel nege kontrakte op 'n $ 100,000 rekening. Ek het 'n 1: 1 & frac12; risiko / beloning verhouding (gevaar een-en-'n-half punte een punt te maak) vir die handel die gapings speel. Daarom, met hierdie drama Ek gevaar 96 punte tot 64 punte te maak. Die meeste begin handelaars geleer deur hul makelaars tot 3 gebruik: 1 risiko beloning verhoudings, waag 'n stadium drie punte te kry. As die handelaars wonder hoekom hulle altyd kry gestop uit net voor die mark draai, hul makelaar word tel van up kommissies gegenereer op die dag, terwyl dit terselfdertyd nadenke oor die gevolge van 'n derde martini. In die algemeen, 'n groter stop produseer meer wen ambagte. Hulle sleutel met wyer tot stilstand kom, natuurlik, is om net Opstellings wat 'n groter as 80-persent kans om te wen te speel. Ek kortsluiting drie kontrakte naby die oop by 9233, met 'n stop by 9329 en 'n teiken van 9169. Die markte dryf af in die eerste 15 minute, maar moenie te vul die gapings. Soos die verslag nader, die markte firma op senuweeagtig kort bedekking, dan hoër op die verslag te pop. Ek kort nog drie kontrakte op hierdie reaksie, hou dieselfde oorspronklike stop van 9329 op beide partye. Ek voeg dan my laaste drie kontrakte wanneer die markte terug onder die oop by 9233. breek Deur 10:40 Eastern Ek het 'n vol nege-baie kort mini-Dow Futures, met 'n vaste stop en 'n vaste teiken. Ek is nou klaar opstel hierdie posisie, en ek begin die oprigting van ander dramas in ander markte. Ek doen nie gemors rond met my handel die gapings te speel. Ek het nie agter my stop. Ek sal óf kry uit op my stop of op my teiken. Soos gesien op grafiek, die markte verkoop en teen ongeveer 14:15 Oos, was my teiken te tref vir 'n bietjie meer as 60 punte. Dit is $ 300 per kontrak, of 'n totaal van $ 2700 op my nege kontrak posisie. As my stop getref, sou ek ongeveer $ 435 per kontrak, of 'n totaal van $ 3915 verloor het. Ek is gemaklik met wat ek weet dat 80 persent van die tyd sal dit handel uit te werk in my guns. Met strenger tot stilstand kom of sleep tot stilstand kom, sou dit het verander in 'n verlore handel. Dit is hier waar handel metode maak al die verskil tussen 'n professionele en amateur. Hulle is albei handel presies dieselfde set-up, maar 'n mens is om geld te verloor, terwyl die ander is om geld te maak. Hierdie selfde spel kan uitgevoer is met behulp van die DIA, verkenners uitgestuur en E-mini SP en DIA toekoms. Tabel 1 toon die set-ups en die getal aandele of kontrakte Ek sal handel oor 'n $ 100,000 rekening. Die DIA Futures is lekker as 'n handelaar is met behulp van 'n kleiner rekening. Hulle is 'n gelukkige medium tussen 'n klomp van die hefboom met die mini-Dow Futures en geen hefboom met die DIA voorraad. Op 25 Julie is daar 'n klein 12-punt gapings te speel, wat vinnig vul. Op die handel die gapings onder 50 punte in die Dow, of jonger as vyf punte in die SP, ek begin met volle posisies. Die belangrikste ding om te leer uit hierdie voorbeeld is die belangrikheid van skaal, terwyl die handel die gapings. As die mark gaan gapings en hou weghardloop, sal 'n handelaar net 'n 1/3 posisie op, wat baie minder antagonizing is as om in te volle grootte. Dit sal jou help om die handelaar tyd om te sien hoe die leemtes optree voordat dit by die posisie te gee. Alle gapings is nie gelyk geskape is, en deur skalering in 'n posisie 'n handelaar kry ekstra tyd om die krag of swakheid van die skuif voor die maak van 'n volle verbintenis meet. Stops Maak 'n verskil Die volgende leemtes is die soort wat amateur handelaars wat met behulp van hul stywe 3 dood: 1 risiko / beloning verhoudings. Ons kry 'n lekker opening handel die gapings op die E-mini SP September toekoms van 8,50 punte, gesien in Figuur 2. Want dit is meer as vyf punte, Ek begin net kortsluiting drie kontrakte op die oop. Die markte verkoop 'n bietjie in die eerste 15 minute, dan tydren en nuwe hoogtepunte te breek in die ekonomiese getal. Ek kort 'n tweede baie drie kontrakte op die breek van nuwe hoogtepunte. Die aantal treffers, en die markte verkoop. Figuur 2 toon 'n 15-minuut grafiek van die September E-mini S & P futures, met 'n stewige opening gaping van 8,50 punte. Aanvanklik het ek verwag dat die markte vinnig die gapings vul op my ses-baie posisie, wat is goed met my. Maar die markte te stabiliseer en begin om te tydren, uiteindelik breek om nuwe hoogtepunte. Wanneer ons 'n 1000 regmerkie lees te kry, ek voeg my laaste drie kontrakte, ek weet Alan Greenspan is vuur af die laaste van sy mark gestut koeëls. Ek het nou 'n volle posisie, met 'n stop by 1007,00 en 'n teiken tydens die opening handel die gapings. Die markte het die grootste deel van die middag sessie handel naby die hoogtepunte, kom binne 'n paar punte van my stop. Maar nadat die handel die gapings letterlik honderde kere en merk wat hulle uitkomste gebaseer op my kontrolelys, ek behandel hierdie posisie soos 'n huwelik, en ek weet nie borgtog of probeer om dit te verander. Óf ek sal kry uitgehaal by my stop, of my teiken sal kry gevul, vir 'n beter of vir slegter. Later in die vergadering gerol die markte oor, sluit swak, maar steeds positief oor die dag en nie die gapings nadat gevul. Ek oornag gehou die posisie met dieselfde parameters. My doelwit is vinnig die volgende dag tref. Hoekom het ek hang op hierdie handel deur middel van die dag en oornag? Dit is al in vas aan 'n voorafbepaalde plan, omdat julle weet dat die kanse op sukses is 80 persent. Ek is saam met 'n gesonde wins van ongeveer 8,50 punte per kontrak, of $ 3,825. Wat is belangrik om te onthou vir die handel die gapings speel is dat 'n aktiewe program van sleep stop negatief sal beïnvloed jou wen / verlies-verhouding. Sodra die parameters in plek gestel, die beste ding wat 'n handelaar kan doen, is om weg te loop en laat die bestellings hul werk doen. Hoewel die opstel is 'n goeie ding om te doen wanneer 'n motor 'n tune-up, die opstel van die parameters van 'n verhandeling van die gapings handel is soortgelyk aan 'n moeder-in-wet wat haar mening oor hoe om haar eerste kleinkind in te samel: Dit sal nie waardeer en, bottom line is, sal dit nie werk nie. Ontspan Terwyl Handel die leemtes Die voorbeeld in Figuur 3 is my gunsteling tipe vir die handel die gapings. Ek noem dit die "Bahamas gapings" as dit 'n lae-spanning handel verteenwoordig. Omdat die handel die gapings is minder as vyf punte, ek neem 'n volle posisie regs by die oop. Die gapings nooit my stop uit te daag, en ek is vervul in agt mate, vir 'n wins van $ 212,50 per kontrak ($ ​​1,912.50). Die volgende verhandelingsdag is daar 'n klein gapings van 0,25 punte. Ek ignoreer hierdie. Gapings van onder een SP punt of tien Dow punte is nie die moeite werd om te speel. Figuur 3 toon 'n 15-minuut grafiek van die September E-mini S & P futures, met 'n beskeie opening gaping van 4,25 punte op 08/08 en 'n onspeelbaar gaping van 0,25 punte op 11/8. Goed, nou wat van die handel die gapings wat nie vul vir 'n paar dae? Jy moet dit lief wanneer hierdie "oop vensters" is daar in die markte. Hulle tree op as swart gate, uiteindelik suig pryse terug na hul Gapping vlakke. Op 18 Augustus het ons gapped 'n beskeie 44 punte in die Dow voor 'n paar ekonomiese getalle, soos gesien in Figuur 4. Ek kort op die oop. Ons geweet, verkoop in die ekonomiese getalle, en dan geskiet hoër as die nommers is vrygelaat. Ek het 'n 66-punt stop, en die markte herstel net deur daardie vlak, die vervaardiging van 'n verlies van $ 330 per kontrak, of $ 2,970. Ek gaan in die volgende verhandelingsdag weet daar is nou 'n "swart gat" gapings hieronder. Ek kan eintlik hoor die suig geluid. Die volgende dag het ons beskeie gapings wat vinnig uit te werk, vir $ 65 per kontrak ($ ​​585). Die dag na, kry ons 'n lekker --52-punt gapings wat 'n paar uur neem om te vul, maar skep paar hoofpyne, vir $ 260 per kontrak ($ ​​2340). Die volgende dag kry ons 'n 44-punt gapings wat naby aan ons stop kom, maar uiteindelik vul die gapings vir $ 255 per kontrak ($ ​​2295). Ten slotte, op 22 Augustus, kry ons die "sucker gapings" wanneer Intel kondig "Versigtig onderstebo verdienste hersiening." Die mark ontplof en handel die gapings regs in sleutel weerstand. Figuur 4 toon 'n 15-minuut grafiek van die September mini-Dow Futures, met 'n gaping op 18/8 wat nie gevul te kry vir 6 handelsdae. Daarbenewens is daar talle gapings te speel terwyl die 8/18 gaping ondergaan die proses van? Die venster toemaak. Ek kort die gapings, wat bydra tot volle grootte as ons terug onder die opening prys steek. Ses bars later, is my teiken te tref vir 62 punte of $ 310 per kontrak ($ ​​2790). Die suig geluid van die swart gat hieronder is harder. Gedurende die middag sessie kry ons 'n beer vlag konsolidasie. Ek stel 'n "sell stop" op 9392 te laat die mark neem my na 'n uiteensetting van wat die vorming vlag. Ek die vul kry en stel my stop bo intraday weerstand teen 9455. My doelwit is om die 8/18 "swart gat gapings" in 9304. Die mark spandeer die res van die dag op sy hande en knieë, droë onstuimige, probeer om terug te hou die interne druk. Hierdie druk bewys te veel en, soos 'n groentjie kollege student tydens sy eerste jaar weg van die huis, die mark val uiteindelik oor en braak. Ek hou my posisie oor die naweek, en Maandagoggend die markte te vul vinnig die gapings vir 'n 88-punt wins of $ 440 per kontrak ($ ​​3960). Een van die vele voordele van handel die markte is die vryheid wat dit bied. Maar met soveel vryheid kom 'n prys: Die markte kan 'n handelaar nie beskerm teen hom of haarself. 'N individu handelaar is sonder toesig en het die vryheid ongehinderd op te tree in enige manier wat hy kies. Hierdie vryheid versterk tipies slegte gewoontes, en die netto resultaat is 'n mark wat beweeg en floreer in so 'n manier om te verhoed dat soveel mense as moontlik uit konsekwent om geld te maak. Dit is die rede waarom dit noodsaaklik vir 'n handelaar om 'n stel reëls om te volg vir elke tipe handel setup het. Reëls is geskep vir eie beskerming n handelaar se. As 'n voorbeeld, handel die markte is baie soortgelyk aan loop tot 'n trop leeus in die middel van Botswana. Daar is reëls in plek van die toeris moet volg as hy nader hierdie roofdiere. Anders sou die toeris die vryheid om op te tree in enige manier waarop hy of sy verkies in hierdie situasie het. Ongelukkig, so sou die leeus. Handel die gapings is die een oomblik van die verhandeling dag waar almal moet hul poker hand te wys, en dit skep die grootste enkele voordeel vir die kort termyn handelaar. Verstaan ​​die sielkunde agter die gapings is uiters belangrik om dit te speel suksesvol op 'n daaglikse basis. Handel die gapings is so kragtig dat baie handelaars maak 'n lekker lewe speel hierdie set-ups alleen. Die sleutel is om te weet hoe dit werk en om 'n stewige metode en stel reëls te ontwikkel om hulle te handel. 'n bewese opstel om te speel, markte wat die beste pas dat opset en 'n plan van aksie om: Na die lees van hierdie artikel, sal die ernstige handelaar 'n beter grondslag vir 'n plan om die markte suksesvol handel te dryf op 'n voltydse grondslag het maksimeer die spel. Dit is pretty much al die handelaar moet oorleef en floreer in hierdie grootste van beroepe.


No comments:

Post a Comment